dinsdag 1 oktober 2013

Armbanden

Bracelets

Op 17 juni schreef ik over een armband die ik op verzoek heb gemaakt. Die viel erg in de smaak, dus een andere collega vroeg mij om er nog eentje te maken. De bloemencane van deze armband was op, dus ik heb een nieuwe cane gemaakt zoals je kan lezen in het blog over de bloemencane. Ik kon niet dezelfde Swarovski kraaltjes bestellen, dus ik heb twee verschillende armbanden gemaakt, omdat smaken soms verschillen. Dit is het resultaat:

On June 17, I wrote about a bracelet I made on request. Which was much appreciated, so another colleague asked me to make another one. The flowercane of this bracelet was completely used, so I made ​​a new cane as you can read in the blog about the flowercane. I could not order the same Swarovski beads, so I have made two different bracelets, because sometimes tastes vary. This is the result: 



 
Mijn collega wilde ze trouwens allebei hebben en wil er nog een derde bij, dus ik ga er nog eentje maken. Ik zal dit soort armbanden ook gaan maken voor onze site www.sistersinart.nl en in meerdere kleuren. Ik hou jullie op de hoogte.

My colleague wanted to have both bracelets by the way and also wanted a third one, so I'm going to make another one. I’m going to make these kind of bracelets for our site www.sistersinart.nl and make them in different colors. I will keep you informed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten