dinsdag 31 december 2013

Sea Colors Stones

Ik heb de laatste tijd veel kralen gemaakt met bloemetjes in zeetinten, dus ik wilde wat anders proberen, maar wel in dezelfde kleuren.
I have
made a lot of beads lately ​​with flowers in sea colors, so I wanted to try something different, but with the same colors.
Ik heb eerst een plak effen klei genomen wat de ondergrond wordt.
First I
took some plain clay what would be the subsoil.


Toen heb ik een plakje van de bloemencane wat dikker afgesneden dan ik normaal doe. Dit plakje heb ik in dunne plakjes gesneden dwars door het bloemetje heen.
Then I
cut of a slice of the flowercane, a bit thicker than I normally do. This slice I cut into thin slices right through the flower.



Deze plakjes heb ik op de effen plak klei gelegd en toen uitgerold, zodat het weer een platte plak werd.
These
slices I put on a plain slice of clay and then rolled out, so the clay was flat again.




Om een grote kraal te maken, heb ik de plak over een bol klei gedrapeerd en mooi aangedrukt en gerold tot het een mooie kraal werd.
To make
a large bead I slice draped over a ball and nicely pressed and rolled until it was a nice bead.



Dit is het resultaat:
This
is the result:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten