woensdag 19 februari 2014

Work in progress/In de maak



Between working and making other smaller things like cards and artjournalling, I'm currently busy with a bigger thing again: a giant doodle.
At least, to me it's giant. It started with the Ikea poster hanging over the couch for too long. I know, I draw, I paint, I take photographs I'm not ashamed of, and yet Ikea is hanging in our living room for ages. How original.
Then I saw a youtube film of a guy..., well I don't like to make fun of people, but when I saw the same poster behind this guy, I took the poster right away and painted it over with white gesso, didn't even know what to paint after that, but the poster had to go!

Tussen werken en het maken van andere kleinere dingen zoals kaarten en artjournalling, ben ik momenteel bezig met een groter ding : een gigantische doodle.
Tenminste, voor mij is het gigantisch. Het begon met de Ikea-poster die te lang boven de bank
hing.
Ik weet het, ik teken, ik schilder, ik maak foto's waarvoor ik me niet hoef te schamen, en toch hangt er al eeuwen Ikea in onze woonkamer. Hoe origineel.
Toen zag ik een youtube film van een man..., nou ik hou niet van om mensen belachelijk te maken, maar toen ik dezelfde poster achter deze man
zag hangen, pakte ik meteen de poster en schilderde hem over met witte gesso , geen idee wat er daarna op moest komen, maar die poster moest weg!

It getting a very long story this way, so I make it shorter and let the pictures speak for themselves. It is becoming a large black and white doodle with zentangle elements.
Het wordt een veel te lang verhaal zo, ik maak het korter en laat de foto's voor zich spreken. Het werd/wordt een grote zwart/witte tekening met zentangle elementen.






Materialen die ik (tot nog toe) gebruikt heb 
Materials I've used till now


Geen opmerkingen:

Een reactie posten