woensdag 25 juni 2014

Work in progress, next step: rose

Okay, we've been busy with all kinds of things lately, except for blogging... Michaela is moving to a new address and in between living at yet another address. And in the mean time at this place too they have to clean up everytime a potential buyer of the house wishes to see it. No time for free creative wednesdays with me. I have been doing something creative, but I didn't have much spare computer time.
So I'll have to catch up with the things I've done. Let's start with the giant doodle I showed last time.

Oké, we zijn wel heel druk geweest met van alles en nog wat, maar niet met bloggen. Michaela is aan het verhuizen, maar tussendoor woont ze nog even ergens anders. Dat huis staat ook te koop dus als er kijkers komen moet ze wéér alles opruimen. En straks dus naar hun nieuwe huis. Geen tijd voor creatieve woensdagen met mij dus.
Ik heb in de tussentijd wel wat creatiefs gedaan, heus wel, maar had niet zoveel tijd over om dit weer op de computer te zetten.
Dus moet ik even een inhaalslag maken met wat ik heb gedaan. Laat ik beginnen met de reuzendoodle waar ik de vorige keer al wat van liet zien.

This is the empty spot/Dit is de nog lege plek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten